Logistyka sprzedaży
main_art_img

Celem projektu było utworzenie platformy B2B umożliwiającej współpracę biznesową pomiędzy przedsiębiorstwem produkcyjnym a partnerami (dostawcami i klientami). System dostępny jest jako usługa on-line i umożliwia zarządzanie dostępem w zakresie trzech następujących typów kont:

  • pracownik-osoba odpowiedzialna za zarządzanie zamówieniami i produkcją;
  • dostawca-osoba oferująca materiały i dostarczająca je firmie;
  • klient-osoba mogąca nabywać produkty oferowane przez firmę;

Funkcjonalności:

  • automatyzacja zakupów (przyjmowanie ofert wystawionych przez zarejestrowanych dostawców);
  • wgląd w harmonogram dostaw;
  • wysyłanie ofert sprzedaży produktów z możliwością ich przyjęcia przez zarejestrowanych klientów;
  • przyjmowanie zamówień;
  • tworzenie zbiorczych planów dostaw;
  • realizacja sprzedaży (przyjecie zamówienia, przypisanie produktów, dodanie zlecenia transportowego, wydanie do transportu oraz otrzymanie potwierdzenia odbioru);
  • śledzenie stanów magazynowych;
  • zarządzanie produkcją (dodawanie pozycji magazynowych, partii produkcyjnych, zarządzanie kategoriami magazynowymi, pobieranie materiałów do produkcji);
  • automatyzacja wystawiania faktur oraz dokumentów transportowych;
  • elektroniczna wymiana dokumentów pomiędzy podmiotami;
  • wgląd w rozliczenia zakupów i sprzedaży oraz roczne analizy finansowe;

obrazek obrazek obrazek obrazek obrazek obrazek obrazek obrazek

Wybrane projekty