Celem projektu było utworzenie aplikacji biznesowej wspierającej pracę biura rachunkowego. Aplikacja dostarcza możliwość realizacji najważniejszych procesów biznesowych w biurze rachunkowym takich jak publikacje wyników finansowych firm lub publikacje zobowiązań do urzędu skarbowego. Dodatkowo pozwala na pełną ewidencję płacowo-kadrową oraz prowadzenie dokumentacji finansowej. W aplikacji istnieją 3 rodzaje kont spełniające różne zadania w systemie:
- administrator - właściciel biura lub jego pełnomocnik,
- operator - pracownicy biura,
- klient - podmiot z którym podpisana jest umowa o świadczenie usług.
Lista najważniejszych funkcjonalności:
- prowadzenie dokumentacji finansowo-kadrowej,
- ewidencja płacowo-kadrowa,
- raportowanie o bieżącym stanie finansowym,
- dostęp do danych historycznych i prognoz,
- publikacja zobowiązań do US (podatek dochodowy, podatek VAT)
- publikacja zobowiązań do ZUS (składki na ubezpieczenie społeczne)
- tworzenie zestawień według form księgowości (ryczałt)
- tworzenie zestawień według form opadkowania (pit, cit , vat)
- tworzenie zestawień według okresów płatności (miesięczne, kwartalne, stała zaliczka)
- tworzenie zestawień nakładów pracy
- możliwość planowania zdarzeń w oparciu o kalendarz
- ewidencja czasu pracy z klientem
- sporządzanie protokołów przyjmowania i wydawania dokumentów
Panel klienta
Wyniki finansowe